11/05/2011

A nyertesek listája

Ma este megtartottam a sorsolást. Közjegyző nem volt, fényképeket készítettem, azokat meg is mutatom:-)
A sorsolás menete így zajlott:
- Kinyomtattam a neveket :-)
1. kör:
- Akik hagytak kommentet, azok között sorsoltam először a szaloncukrokat, a lila tölcsért és a korcsolyát. 
A nyertesek: Virág, Kósa Andi és Katus.
 2. kör:

Azon kommentelők nevét, akik az első körben nem nyertek, beletettem az összes nevet tartalmazó kupacba, és onnan húztam ki a fehér tölcsér nyertesét, aki nem más, mint Zsupszi.

Gratulálok a nyerteseknek! Kérlek Benneteket írjátok meg az elérhetőségeteket, ahova postázhatom a nyereményeket. 
Akik most nem nyertek, azoknak kitartást, reméljük legközelebb rájuk mosolyog a szerencse :-)

6 megjegyzés:

  1. Sok szeretettel gratulálok a nyerteseknek és nagyon köszönöm a játékot, Zsuzsa! :o)

    VálaszTörlés
  2. It made my day, Zsu!!! Pocsék napom volt, de így mégis megérte!!! De örülök, köszönöm neked!!!

    VálaszTörlés
  3. Köszi a lehetőséget, gratula a nyerteseknek! További szép hétvégét Neked :)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a nyerteseknek és igenis szomorú vagyok, hogy nem nyertem! Remélem kedves Zsuzsa még sok olyan hétvégéd lesz, amikor rád jön a varrhatnék.... Puszillak! :)))

    VálaszTörlés
  5. Óóóó... köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  6. De jó... az én nevem is ott a nyertesek listáján... küldöm is mindjárt a cimem... csaknem közeledik a karácsony? előszele már van

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!