11/22/2011

Neszeszerek, Mézi, csillagok

Barátnőm, akinek a piros neszeszert varrtam, kért még három hasonló pipere táskát. A Tilda szabásmintát alakítottam át, mert azt szeretem, ha a neszeszer oldalai párhuzamosak. A neszeszer mérete 19*16*7 cm, nem túl nagy, de sokminden belefér, praktikus kis darab, én is szeretem a sajátom :-) A farmeres külseje régi farmeremből van, a gombokat pedig anyukám gombos fiókjában találtam. A külső anyag és bélés közé nagyon vékony, egy oldalon vasalható bélést tettem, hogy legyen tartásuk. A török mintás anyagot egy olasz nagykerben vettem (ami sajnos már megszűnt), nagyon szép és jó tapintású anyag:
Idén az első Mézim (szintén kicsit módosított Tilda szabásminta alapján). Elegánsan, vidáman várja a Karácsonyt :-) Megunni nem lehet, gondolkodom az illatosított változaton is...
Szombaton a hittanosokkal kézműves alkalom lesz, én a papíros asztalnál lelkesítem majd a gyerekeket, ablakdíszt készítünk majd:
 Az ötlet egy régebbi Karácsonyi Burdából való.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek a neszik! Én a cipzárral még mindig bajlódnék, ha ilyet kellene varrnom...:o(
    nem tudom, hogy a tiéd hogy sikerül ilyen egyenletesre....főleg a végeken...
    A mézes is szuper! Na és a csillagok is azok lesznek szombat délután :o)! Biztos sikered lesz vele a gyerekeknél!

    VálaszTörlés
  2. Timi, az elején én is küzdöttem a cipzárral, mert még ferdepántot is varrtam a neszikre (a Varróházban így ajánlották). Aztán megtaláltam egy jó tutoriált, onnan lestem el egy egyszerűsített verziót:http://www.twelve22.org/2006/07/zipper_tutorial.html
    Én nem szoktam letűzni (nem tudom miért, talán azt is kipróbálom).
    Kiderült, hogy a gyülekezetünkben van egy csomó fonal. Legközelebb horgoló tanfolyamot tartok a gyerekeknek :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépeket készítettél, nagyon ügyes és szorgalmas vagy! Tuti megtaláltad a nap 25-26-27... óráját! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszönöm a tutót, Zsuzsa!!! valóban jó oldal...:o)

    VálaszTörlés
  5. olyan ügyi vagy!!! bizony Én sem merek ilyesminek nekiállni... és a Mézi: tök aranyos! :)

    VálaszTörlés
  6. Palkó, a gimiben volt egy tanárunk aki mindig azt mondta, ha sok leckét adott: "egy nap áll 24 órából meg az éjszakából":-P Pedig nem dolgozom sokat és gyorsan sem, csak jó vagyok logisztikából :-)
    Timi, örülök, ha hasznos Neked is!
    Fróni, nem nagyon ördöngösség! A mézinek bemásolom majd a szabásmintáját, és megmutatom én hogyan készítem! Amiket én meg tudok varrni, azt mindenki meg tudja csinálni!

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!