11/16/2011

Mécses 4.

Hosszas próbálkozás után kitaláltam a végleges formát,  ez lesz az adventi koszorúm:
A kicsi befőttes üvegekbe vizet töltöttem, és úszógyertyát tettem a vízre. Az üveg szájára rafiát kötöttem, ez lett a dísz. Még gondolkodom, kell-e valamivel díszíteni, pl több rafiát kötni az üveg szájára, esetleg valamit (színes gyöngy, kavics, növény...) tenni vízbe.

Anyagköltség:
- üvegek (amik a munkahelyemen állnak egy jó ideje, és szerintem mindenki hálás, hogy elhoztam jópárat és nem kell kerülgetni a konyhában őket) 0 Ft
- víz 0 Ft
- rafia kb 5 évvel ezelőtt vettem egy köteget a Gazdaboltban, nagy része még mindig megvan
(ha meg kellett volna vennem, az internet szerint 525 Ft-ot fizettem volna)
- úszógyertyák az IKEA-ból 34 Ft/db (136 Ft)

10 megjegyzés:

  1. Nekem így is nagyon tetszenek!

    VálaszTörlés
  2. A vízbe lehetne tenni illatos fűszert (szegfűszeget, fahéjdarabkákat, csillagánizst), a rafiára pedig az ügyesen meghámozott narancs héjából süteménykiszúróval lehet készíteni csillagokat. Azért a körbehorgolást sem vetném el a helyedben. Nagyon hangulatos. És a rafia meg valami csillogó arany vagy ezüst színű fonal érdekes kontrasztot ad.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a kedves szavakat és a jobbnál jobb ötleteket! Ha meglesz a végleges forma, képet is hozok róla!

    VálaszTörlés
  4. Nekem is nagyon tetszik...egyszerű és talán pont ettől olyan szép! Ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés
  5. Tetszik az ötlet! Az jutott eszembe, hogy egy tükörre rátéve (pl. ha netán otthon van IKEA párszázforintos falraragasztós tükörlap), mert ha mind igaz, akkor így a másik félkör is meglenne hozzá a visszatükrözésből.

    VálaszTörlés
  6. Szemkép, köszönöm a tippet. Engem is zavar, hogy nincs meg a kör...arra gondoltam, több üvegekből kört alkotok, és akkor nem 4 hanem több üveg/gyertyám lenne. Amit Te írtál az egy másik járható út.
    Szerintem nagyon szépen mutatna,ha egy egyszerű fehér gyertyának a tartója spárga guriga lenne (nincs spárga gurigám, nem tudom kipróbálni).
    A körbehorgolással még próbálkozom, az volt a baj, hogy amit először horgoltam, nem volt alja és sokszor lecsúszott az üvegről :-( Találtam a nagymamám cuccai között olyan csipke szélet, ami géppel van horgolva. Megpróbálom rátenni az üvegre.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép, de nekem hiányzik a fenyő. Tudom, hogy potyog, meg elszárad, meg nem mindenki tud a kertből törni pár ágat...de akkor is. Egyébként tényleg az egyszerűsége miatt olyan nagyszerű...
    Ha mégis tovább akarnád díszíteni:szárított almakarika és fahéjrúd esetleg?

    VálaszTörlés
  8. Zseniális, nekem nagyon tetszik ez a megoldás... egyszerű és tiszta, hangulatos meggyújtva... és Rita tükör ötletével is izgalmas volna látni.
    Köszönöm, hogy velünk játszol!

    VálaszTörlés
  9. esetleg,ha több üveget körberaksz ,minden második üveg a kőrben lehetne megtöltve valami karácsonyi
    hangulatot,vagy illatot árasztó dologgal....:)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!