11/15/2011

Mécses 3.

Az újrahasznosított adventi koszorúmon a mécsesek még sajnos csak ötlet szerűek, még nem tudom milyen lesz az adventi koszorúm, pedig hamarosan itt van Advent 1. vasárnapja (november 27.). A hétvégén ez az üveg kerekedett ki a kezeim közül. Szeretem a rózsákat (ez is olyan skndináv ragadomány, a svédek megőrülnek mindenért, ami virágos). Találtam egy jól használható tutoriált, ezt követve készítettem el a saját virágomat. Az üveg inkább esküvőre lenne szép dekoráció, adventi koszorúnak nekem bizarr :-P
Bebi játékot hirdetett, amin rénszarvasos karácsonyfa díszt lehet nyerni. Amint megláttam rámtört a "nekem ilyen kell" érzés, és nem bízom a véletlenre a karácsonyfám feldíszítését, ezért lázas jávorszarvas-fej kontúr keresésébe kezdtem. Találtam egy jó kis kontúrt, méretre igazítottam, és kész is lett a sablonom! Mivel csak fehér filc volt otthon, abból készítettem el saját karácsonyfa díszemet:
Kb 6*6-os, polisztirol gyönggyel van kitömve. Nem tudom lesz-e energiám többet is készíteni, ugyanis  két teljes Gilmore girls epizódott néztem végig, amíg megrajzoltam, kihímeztem és az egészet kézzel körbevarrtam.  
Ezt a sablont használtam, hátha van még olyan, aki szívesen tölt órákategy egy karácsonyfa dísz elkészítésével :-)

9 megjegyzés:

  1. hihihi... :D ez aranyos! Én tegnap a Doktor House-t néztem végig és nem végeztem a saját kis karácsonyfámmal! :D Bár ez nem karácsonyfa dísz lesz, hanem függönykötő, de Nekem is többet volt a tekintetem a TV.n. Ez szörnyű! :) Ma vmi politikai műsort kapcsolok be, akkor biztosan tudok koncentrálni a varrásra! :D
    Köszi a stencilt!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos lett a rénszarvasod!!! Köszönöm ém is a mintát :o)!

    VálaszTörlés
  3. Örülök, ha tetszik a jávorszarvas! Ha lesz időtök elkészíteni, akkor szívesen megnézném!

    VálaszTörlés
  4. nagyon szuper lett! hátha futja majd idén időmből, hogy bár néhányat készítsek... (sóhaj)

    VálaszTörlés
  5. pontosan ilyen rózsa van a kertünkben! éppen az előbb találtam neked ezt:
    http://hallopeetje.blogspot.com/2011/11/nog-een-keertje-hema.html
    egy igazi, piros orrú horgolt rudolf!

    VálaszTörlés
  6. Hajni, filmnézés mellett remek elfoglaltság :-) A következőt tutira nem polisztirol gyönggyel tömöm ki, mert idegtépő amikor szanaszét gurulnak az asztalon :-)
    MrsYarnart nagyon köszönöm a horgolt Rudolfot! felteszem a Bakancslistámra :-)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Egy kicsit félreérthetted a kiírást, a szülinapi játékomon nem ezt a rénit lehet megnyerni, ennél azért komolyabb a díj:))Egyébként jó lett!
    http://bebitunderorszaga.blogspot.com/2011/11/szulinapi-jatek.html
    Várlak a blogomon és a játékon!

    VálaszTörlés
  8. Bebi, Úgy látszik a vágyak és az értő olvasás kizárják egymást :-P

    VálaszTörlés
  9. Köszi a sablont, én "vevő" vagyok rá :)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!