11/02/2011

Ajándékok-nektek

Régóta tervezek egy blogos játékot. A szabályok jó rég megvoltak-olyanokat szeretnék megajándékozni, akik már a követőim, akik kommenteket szoktak hagyni itt. Így szeretném megköszönni, hogy itt vagytok, szavaitokkal örömöt szerezte nekem, bátorítottatok... 
A 4 napos ünnep alatt Rátok gondolva ezeket készítettem:
Cukorkás tölcsér Tilda szabásminta alapján, a svéd és norvég karácsony elengedhetetlen része. Kiteszik a kandallóra, az ablakba...és ebbe teszik a gyerekek édességét. A belseje egy színű lila, hossza 16 cm, a legszélesebb része 10 cm.
Cukorkás tölcsér Tilda szabásminta alapján 2. A belseje lila kis virágos, hossza 16 cm, a legszélesebb része 10 cm.
 
Ez is cukorkáknak, és ez is Tilda szabásminta alapján :-) A kézzel hímzett felirat egyben ünnepi jókívánság is: Wish you a wonderful chritsmas. A leghosszabb része 28 cm, a legkeskenyebb része (a boka résznél) 7 cm, a piros dísz 12 cm széles, amit egyszerű horgolt szegély díszít.
Textil szaloncukrok (6db) és karácsonyfa dísz egy régi Praktika alapján. A harang 7,5 cm magas és 8 cm széles, a szaloncukrok 7,5 cm hosszúak.
 

Állandó olvasók:
Nagymamis
Margarét gyöngyei
Vizi Anikó
Kánya Andrea
Takács Judit
Schwarcz Rita
Sztanevné Rácz Kati
Macus
Leki
Hajna

Nem állandó olvasók, akik komenntet hagytak (ha van olyan közöttetek, aki hagytatok itt kommentet, de most nem találtam meg azt, légyszíves szóljatok, és kiegészítem a listát) :
Aletta
Szidi
Gyuszi
Zsuzsa
Julcsi
Ajnócska

Sorsolás november 5-én szombaton lesz. Ha megírjátok, hogy mit szeretnétek nyerni, akkor megkönnyítitek a dolgom :-)

Még egyszer köszönöm, hogy (itt) vagytok:-)

13 megjegyzés:

  1. Kedves Zsuzsa!
    Köszönöm az "ajánlatot" :) Szeretnék élni vele, ezért jelezném, hogy a "Ja, bocs!" bejegyzésednél én is kommenteltem. Több másiknál csak lustaságból nem :( - de ezentúl figyelek, mert megéri :)
    Ha választani lehet, akkor a szaloncukrokból szívesen fogadnék mintapéldányt, de nagyon tetszik a többi ajándék is :)))

    VálaszTörlés
  2. Drága Zsuzsa! Követlek és kommentelek is...mert gondolkodásra bíztatsz! Szeretem a blogod és hálás köszönet, hogy ilyen kedves gesztus az eszedbe jutott! Nagyon szépek amiket készítettél! Bizony nagyon örülnék bármelyiknek..bevallom! :)
    Puszillak és még több olvasót..még több kommentelőt kívánok Neked!Fróni

    VálaszTörlés
  3. jaj, de kedves vagy... és mennyi lepetés... és imádom a lepetést, nagyon... pl. a cukorkatölcsért... és a gyerekeim is, ha majd megtöltöm cukorral

    VálaszTörlés
  4. pedig én követőd vagyok... nem tudom miért nem jelzi ki neked... de sebaj, attól még nagyon szívesen járok hozzád... nekem pedig a hímzett tölcsér a kedvencem... gyerek igaz még nincs, de én is szívesen megtölteném cukorkával... ügyes vagy, hogy ilyeneket készítesz és hogy ránk is gondoltál...

    VálaszTörlés
  5. Jajj de jó! Elindult a Mikulás(néni)! :))) Fehér cukorkás tölcsér, vagy fehér csizmácska nálam nagyon jó helyre kerülne! :))))

    VálaszTörlés
  6. Ahogy Hajni írja, Én is a követőd vagyok és mégsem írja ki!? Sebaj...a kommentelők között még bekerülhetek a nyertes csapatba! :))

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm a kedves szavakat! Sajnálom, hogy a blogger vacakol, Katusnál is elnyelte azok közül akiket követik őt :-( Remélem, egyszer megjavul, és visszaadja az ikonokat :-)

    VálaszTörlés
  8. Csodálatosakat készítettél, mint mindig. A kulcstartód kiemelt helyen van. :) A korcsolyás csizmácska a hímzéssel a szívembe lopta magát. :)

    VálaszTörlés
  9. Valahová írtam nálad a napokban, hogy bár állandóan olvaslak, de tól rest vagyok kommentet hagyni. Igyekszem erről leszokni, és jelezni, hogy figyelek. :))))

    VálaszTörlés
  10. Ooooooo, maris ramtort a karacsonyi hangulat... es azzal egyutt a honvagy. A munkaid pedig olyan csodasak, hogy mindig amulok, valahanyszor meglatom oket (a legutobbi csodadat hamarosan felteszem a blogomra). Nagyon kedves otlet ez a jatek, koszonet erte! Az elso szamu cukorkastolcser es a szaloncukrol kozott hezitalok...

    VálaszTörlés
  11. Wow!!!!
    Én a textil karácsonyfa díszeknek örülnék legjobban, de már annak is, hogy gondolsz ránk-rám. Ahogy már mondtam: jó hogy vagy.
    Puszillak

    VálaszTörlés
  12. Nagyon kedves ötlet tőled ez az ajándékozás ♥!!!

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szépeket készítettél!
    A korcsolyás-csizma nagyon tetszik ♥!
    (sajnos a linkek nekem nem jönnek le...:()

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!