11/24/2011

Kopogató

Amikor megláttam ezt az ajtódíszt, rögtön tudtam, hogy nekem kell egy ilyen. Nem egy bonyolult művelet, még akkor sem, ha a leírás használhatatlan (nagy vonalakban annyi minden egyes rész leírása, varrd össze, hagyj helyet a kifordításnak, tömd  ki és varrd be a lyukat). A test megvarrása, kivásása, kifordítása, kitömése és összevarrása, kb ugyanannyi időt vett igénybe, mint a szivecske rávarrása a testre :-P Az eredeti mérete 22*90 cm, az agancs 10*36 cm, a szív pedig 18*40 cm. Mivel még nem varrtam textil figurát, az újrahasznosításra váró dobozomból kerestem anyagokat: a testét vászonnadrágomból szabtam, az agancsa turizott amerikai cserkész ingből van, a szivecske anyagát barátnőm turkálta régebben és függönyt varrtak belőle, majd amikor költöztek, nem vitte magával a függönyt, nekem adta, hogy használjam  fel. Tömőanyagnak az IKEAból szoktam párnát venni (legolcsóbbat).  Ha varrnék még egyet, akkor a fülét kisebbre szabnám és nem kitömném, hanem vastagabb vilest varrnék bele, a szivecskét sem lett volna szabad ennyire kitömni.
Én jóval kisebbet készítettem, mégsem éreztem elég stabilnak ahhoz, hogy az ajtón  lógjon, így rá varrtam egy vesszőkarikára (a vesszőt a Hajdúságból hoztam, én magam karikáztam).

7 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos lett!!!! Tetszik!!! :o)
    Ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, így mindenkit Isten hozott!:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jópofa! Ügyes vagy! Látom, Te tényleg Réni-rajongó vagy... :)))

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm :-) A PIKKesek (http://safranek.tmit.bme.hu/pikk) elköszönését nagyon szeretem "Isten hozzon, mi pedig szeretettel várunk!". Gondolkodtam, hogy ezt hímezem a szivre, de hosszúnak találtam...
    Rajongok a jávorszarvasokért, eszméletlen gyönyörűek, viccesek és nagyon fonom a húsa :-D Sajnos a legtöbb kreatív könyvben csak rénszarvas van, így kiegyezek a rénszarvassal is :-P

    VálaszTörlés
  5. Jaj... rénszarvas... de jó... :))
    Rénszarvas-mániás vagyok ugyanis...

    VálaszTörlés
  6. Erdna, ha megvarrod, légyszíves mutasd meg!

    VálaszTörlés
  7. Sajnos én nem tudok varrni. Nem is igazán szeretek. Csak csodálom az alkotásokat... :)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!