12/19/2014

Legyen

Nagyon nehéz megbirkóznom azzal, hogy már nem élnek a Szüleim. Nem telik el nap, hogy ne jussanak az eszembe, de így Karácsony táján még inkább hiányoznak. Ezekben a nehéz napokban tudni, hogy Valaki megérti a fájdalmam, és azt szeretné, ha megosztanám Vele a terheimet. 
Jézus nem azért jött erre a világra, hogy tökéletesen tudjuk megünnepelni a Karácsonyt, hanem azért jött, hogy megmutassa nekünk: Isten szeret minket, és velünk van még a legsötétebb időkben is. Nagyon szeretem, ahogy János leírja, Isten a remény üzenete számunkra: "Ő benne vala az élet, és az élet vala az emberek világossága; És a világosság a sötétségben fénylik, de a sötétség nem fogadta be azt." (János 1:4-5)

Az Isten Világosság, ezért mindig van fény az alagút végén. Van reménységem a szomorúság ellenére. Nem vagyok egyedül, mert velem van minden napon. A legnagyobb karácsonyi remény számomra idén az, amit Jézus hozott a születésével, Isten velem van. Ez a valódi remény kell nekem, hogy várni tudjam a jövőt.

3 megjegyzés:

  1. Isten áldjon téged Zsuzsa és Ő pótolni fogja Önmagával az egyedüllétedet!

    VálaszTörlés
  2. Sok erőt Neked az elkövetkező napokra!
    (Értem, érzem, amiről írtál...)

    VálaszTörlés
  3. Szenteste a keresztfiaméknál leszek, már nagyon várom :) A két ünnep között pedig szakirodalmat olvasok ezerrel. Szilveszterre még nincs programom, de most ezzel nem foglalkozom. 30.-án fontos nap lesz, ha Isten is úgy akarja, ahogy én, akkor beszámolok róla :D

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!