12/18/2014

Karácsony Hollyval

Ma esti online filmklub :)



Miután a vőlegénye faképnél hagyta az oltár előtt, Maggie-nek elege lett a nagyvárosból. A kiábrándult lány egy kisvárosba költözik, ahol sikerül valóra váltani álmát. Játéboltot nyit, miközben találkozik Markkal, a kávézó tulajdonosával. Az egyetlen gond, hogy Mark szívét a hatéves unokahúga, Holly tölti költi. A kislány anyja a halála előtt őt kérte meg, hogy legyen a gyámja. Mark összeköltözött a két testvérével, hogy segítsenek neki felnevelni Hollyt. Mark szívéhez Hollyn és a játékbolton keresztül vezet az út.

8 megjegyzés:

  1. Ezt mi is láttuk már :o) Valóban aranyos film!
    A Vakáció New Yorkban-t láttátok már?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnéztem! Csuda klassz film, köszönöm, hogy ajánlottad!

      Törlés
    2. Karácsonyi üdvözlet.... ez is aranyos film :o)

      Törlés
  2. kösziiiiii!:))szeretem

    ilyen vagyok, sajnálom, :)))))))))))))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is az ilyen filmeket szeretem, aranyos-kedves-van mondanivalója, de érthető :) (Bár tegnap egy svéd művészfilmet néztem, az is karácsonyi.Nagy ritkán a kortárs művészfilmek is tetszenek :D )

      Törlés
  3. Azt hiszem, ezt megnézzük :)
    Köszi!

    VálaszTörlés
  4. Ezt én is elteszem magam jövő hétre, amikor reményeim szerint csupa kellemes és pozitív dologgal veszem körbe magam az év utolsó napjaira! Köszi, jöhet még sok-sok ilyen ajánló! :)

    VálaszTörlés
  5. *magamat még nem teszem el, magamNAK annál inkább :D :D

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!