7/26/2013

Vasárnapi piknik

Minden túlsúlynak lelki okai vannak. Ezért, hiába minden ételmegvonás, a kilók nem szaladnak le (vagy gyorsan visszajönnek) addig, amíg a lelki okokra nem derül fény. Régóta gondolkodom nekem milyen lelki ok váltja ki a túlsúlyomat. Azt hiszem megtaláltam a választ, ezért egy hete a lelkem ápolása mellett elkezdtem diétázni: nem eszem finomított lisztet és cukrot. Igazából nem főzök, sütni meg végképp nem sütök, minden nap salátát eszem sovány hússal, joghurtot gyümölccsel, levest sok hússal, zöldséggel. Meglepően jól bírom. Ezért most nem receptet hoztam, hanem egy kreatív ötletet. Ez a mécses első ránézésre egy kicsit macerásnak tűnik, de gyönyörű lehet préselt virágokkal teli merített papírból. Nyáresti hangulatkeltő kerti beszélgetésekhez, illatos mécsessel még talán a szúnyogokat is elűzi :-)

Anyagköltség:
Borospohár az IKEAból 395 Ft (vagy a bolhapiacról, kredencből....:-) )
teamécses a virágostól     30 Ft  (nekem mindig van otthon)
papír                                  200 Ft (sima zsírpapírból is el tudom képzelni, az meg mindig  van otthon)
ragasztó 

Beszélgetős szép hétvégét kívánok Nektek!

2 megjegyzés:

Minden vélemény számít!