7/19/2013

Saláta

Nagy Cserpes rajongó vagyok, nagyon szeretem a péksütijeiket, a kakaójukat, a szendvicseiket... és tegnap megkóstoltam a fagyijukat is, ami igazi, békebeli... Szerintem már végigettem náluk az  étlapot, és a kedvencem az aszalt szilvás csirkesalátájuk:
 

A saláta tetején díszítésként aszalt szilva darabkák, a piros színt a kockákra vágott paradicsom és paprika darabkák hozzák a közösbe és alatta rejlik az ami szerintem minden salátába kéne. Csirke hús és juhsajt, ami olyan szép fehér, hogy szinte kisüti az ember szemét, a csirke pedig aranybarnára pirítva, csíkokra darabolva van a dobozban. A tetemes helyet foglaló zöld összetevő az bizony saláta, és találunk még vörös csíkokat (cékla) is a salátában. Joghurtos, medvehagymás szósszal szeretem ezt a salátát, kitűnően kiegészíti a saláta összetevőinek ízharmóniáját. A zöldségek frissek, ropogósak, az apróra vágott paradicsomból és paprikából minden falatra jut, a cékla édeskés ízt  ad, ami szépen felerősíti a zöldségek ízét, és a sült csirkemell csíkokkal bizony igazán ízletes elegyet alkot. Az aszalt szilvás a falatok  a legfinomabbak.

Hétvégén Debrecenben leszek a kötős lányokkal. Jó móka lesz, sok kötéssel, kevés alvással :-)

2 megjegyzés:

  1. Névtelen7/19/2013

    csak nyelek, csak nyelek egyfolytában, ahogy olvasom ezt az összetételt...nagyon finom lehet! :))

    VálaszTörlés
  2. Érezd jól magad hétvégén!

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!