7/17/2013

Köt a vérem

A napokban fogalmazódott meg bennem: mitől vagyok én ennyire kemény és csökönyös? Nem tartom magam rugalmatlannak, könnyen alkalmazkodom helyzetekhez, emberekhez, szívesen kipróbálok új dolgokat, szeretek utazni.... közben pedig körömszakadtáig ragaszkodok elképzelésekhez, elvekhez... A választ ma olvastam, itt olvasható a cikk.
Apai felmenőim Bocskai hajdúiként kerültek Hajdúnánásra. Négyszáz év alatt sem kopott el a véremből a székely virtus. Sosem voltam még a Székelyföldön, mindenképpen el kell mennem oda...

3 megjegyzés:

  1. Hmm .... , én azt hittem azért vagyok makacs, mert kos vagyok, és a szüleim is azok. De! mivel anyai nagyapám székely legény volt (isten nyugosztalja), most már őt is beveszem a sorba :D

    VálaszTörlés
  2. Semmi köze a csillagoknak a konoksághoz :-) És én még a szavakkal is remekül bánok...:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismérve hármónkat , van, muhahaa....

      bár ezzel a címmel: Semmi köze a csillagoknak a konoksághoz még bestseller könyvet is írhatnál, olyan hangzatos :D

      Törlés

Minden vélemény számít!