3/04/2011

Téltemető

Ezen a hétvégén Mohácson űzik a telet. A mohácsi férfiak kifordított bundát és félelmetes, faragott álarcot vesznek, hogy végre elkergessék a zord telet. Egyébként a busójárás az  UNESCO szellemi örökség listájára is felkerült már, az enyémen is rajta van igen rég, de még sosem tudtam elmenni és megnézni. 
Egyébként nem értem, miért kell a magyar gyerekeket halloween-kor hülyeségekkel riogatni, vigyék el inkább  őket Mohácsra így a tél végén, garantált a sikoltozás a 40 kg-os maszkok láttán :-P
Kép  innen.

1 megjegyzés:

  1. En sem voltam meg soha, pedig mar legalabb egy evtizede tervezem. Tenyleg, mennyire jo lenne, ha Mohacsra szerveznenek ilyenkor osztalykirandulast; milyen ciki mar, hogy sosem lattam a kulturanknak egyb olyan szeletet, amit a vilagorokseg reszekent tartanak szamon.

    (Szardinian van egyebkent egy hasonlo felvonulas: http://videkek.blogspot.com/2010/02/majdnem-szo-nelkul-hagytam-farsangi.html)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!