3/22/2011

Japán mamusz

Szerintetek is olyan bonyolult ez a mamusz? Régóta szemezek vele, annyira tetszik a formája, az hogy nem az orránál kezdődik a horgolás; a virágos pántja; hogy igazi (piskótaformájú) talpa van... Már 3x kezdtem el horgolni, de nem sikerült egyszer sem. Volt, hogy 3,5-es tűvel, volt, hogy 4-essel horgoltam. Az a baj, hogy a lábfejénél rövid a rész.
Ha Ti meg tudjátok horgolni, akkor az azt jelenti, hogy a leírás jó, csak én még nem értem meg egészen a japán mamuszok horgolásához ... ha van valami ötletetek, légyszi osszátok meg velem, nyitott vagyok a tanulásra, a fejlődésre. Igaz egyenlőre nem úgy tűnik, mintha egy kreatív, fürgeujjú horgoló lennék, de próbálkozom. Most épp a japán mausszal.



2 megjegyzés:

  1. Pont ma jutott eszembe japán horgolós újságokat nézegetve, hogy szinte tuti, hogy az ő holmijaik kicsik ránk, legalábbis nem hinném, hogy olyan sok 40-es, 42-es japán nő szaladgálna arra... Szóval nem lehet, hogy emiatt nem túl magas a mamusz, az ő kis kecses lábukon biztosan jól néz ki így is!

    Esetleg azt nem lehet, hogy kb. mint a sportcipőkön a sarokrésznél ráhorgolsz egy kis íves részt pluszban, hogy jobban tartsa a lábad?

    VálaszTörlés
  2. A lábujjamig is alig jött fel a széle, a sarka is alacsony volt. Köszi a tippet, majd megpróbálom, hogy több sorban elosztva sorban szaporítom a szemeket, illetve, az egészet erp-kal horgolom.

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!