3/09/2011

Muffin

Anyukán napok óta nyúz, hogy süssek neki muffint. Nehezen vettem rá magam, mert én nem szeretem a "süteményvéget".  Ráadásul elég pörgősek  a napjaim a hétközi sütések nélkül is: munka, utána piac és/vagy közért, sietek haza mert főzni kell (nem szeretem ugyanazt enni
2-nél többször...).  Szóval az esti konyhai-programot igyekszem olyan gyorsan lezavarni, hogy Gordon Ramsey idegbeteg kapkodása tankonyhának tűnik az én villámkajáim mellett. Nem csoda, hogy napokig kerestem olyan receptet, ami diétás, egyszerű, lehessen őzgerinc formába is sütni és kevés macera van vele.... Hosszú keresés után találtam rá erre a receptre. Kicsit változtattam rajta:

Hozzávalók:
  • 4  alma
  • 2 tojás
  • kevés édesítőszer
  • 25 dkg zabliszt
  • 2 evőkanál kakaó
  • 1/2 csomag sütőpor,és egy pici szódabikarbóna
  • fahéj
  • durvára darált dió, mazsola, aszalt vörösáfonya, aszalt szilva
  • 1/2 narancs lereszelt héja
  • 1/2 narancs leve 
Elkészítés:
    • A megpucolt almákat lereszeljük
    • Hozzáadjuk a tojások sárgáját
    • A fehérjét felverjük pici sóval és a többi hozzávalóval együtt az almás alaphoz keverjük
    • Ragacsos massza lesz, amit a) muffin papírba b) sütőpapírral bélelt nagyobb tepsibe öntünk.

      Nincsenek megjegyzések:

      Megjegyzés küldése

      Minden vélemény számít!