10/15/2010

Tesz-vesz

Imádom a jávorszarvasokat, és Orsolya talált a Tesz-vesz-en jávorszarvasos anyagot.
 
Regisztráltam az oldalon, és megváltozhattak a szabályok, mert nekem 150 Ft-ot kellett volna utaljak, hogy aktiválódjon a rendszerem. Nem tettem, de Orsolya megrendelte nekem ezt az anyagot, és az eladóval összehozott bennünket, akivel e-mailben értekeztünk. Előre utaltam a pénzt, sőt a banki átutalás bizonylatát pdf-ben is elküldtem neki. A csomag 2 munkanap után sem érkezett meg (aminek a postaköltsége 200 Ft-tal több volt, mint ami fel volt tüntetve a honlapon, de ezt sem bántam, mert nagyon szeretném azt az anyagot) ezért levélben megkérdeztem az eladót, hogy  most mi van?, na jó hangember vagyok, ezt írtam a levélben: Szia!Mikor adtad fel a postát? Kedden? Elsőbbségivel? Még nem érkezett meg :-( Zsu
És erre a levelemre olyan hangnemű válasz kaptam a nőtől, hogy a bicska kinyílt a zsebemben. Szót szót követett, és kimondta hogy azért volt bunkó, mert én megsértettem őt az 1. levelemmel.  Kértem, hogy húzza alá a levelembe a sértő részeket. Nyilván nem tette, mert nem megsérteni akartam, hanem érdeklődni. Most Orsolya attól fél, hogy ez a nő rossz értékelést ad neki a Tesz-vesz-en.  Én meg attól, hogy emiatt megromlik Orsolyával a barátságunk. Biztos sokat éltem külföldön, ahol hozzászoktam ahhoz, hogy a bizalmat mindkét fél megszavazza a másiknak, és ha kérdés van, nyugodtan feltehetjük, nem szedjük le egymás fejét a kérdés miatt, nem lesz sértődés sem... És azt sem értem, mi értelme van az értékelésnek, ha mindenki azért ad jó értékelést a másiknak, mert fél hogy őt leértékelik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!