10/15/2010

Girls night

Moziban voltunk tegnap este a csajokkal, Julia Roberts új filmjét néztük meg.
A kasszánál a 3 bölcsész (pedig csak egyikünk szőke :-)) kissé zavarba jött, mert 4350-ig nem tudunk fejben elszámolni, illetve 5000-re pótolni. Elsőre. Aztán megoldottuk. Ezzel szereztünk néhány vidám percet a jegypénztáros kisasszonynak. 
Rita azért mentette a menthetőt, mikor távoztunk, a válla felett visszaszólt a kisasszonynak: "Azért mert számolni nem tudunk, a nyelvekben jók vagyunk."


4 megjegyzés:

  1. Zsu, a film kb. második 20 perce csak a Dolce far niente életérzésről szól:), rögtön a blogod jutott eszembe. Nekem amúgy nagyon tetszett, Julia Roberts akármilyen ruhában volt, természetesnek és szépnek tűnt.

    VálaszTörlés
  2. Gondolhatod, nekem is a film első harmada tetszett a legjobban :-) Julia R. nagy kedvencem, minden filmjét nagyon szeretem! Örülök, hogy neked is tetszett

    VálaszTörlés
  3. es a filmrol nem irsz? Nem a tortenetre vagyok kivancsi, csak a velemenyedre...

    VálaszTörlés
  4. Tipikus csajos film, utazásról, gyönyörű tájakról (Olaszország, India, Bali), finom olasz kajákról, szerelemről, barátságról: mindez egy elég hiteltelen útkeresésbe ágyazva. Mégsem mondhatnám azt, hogy gyenge alkotás. Bár a hátunk mögött ülő párocska fiú tagja így állt fel: "ennyire szv@r filmet még nem láttam..." Mi lányok nagyon élveztük, sírtunk is nevettünk is :-) Csomószor nyálas, hűtőmágnesre illő mondatok hangzottak el, ami minden nőnek mosolyt csal az arcára. Jó film, de analizálni nem érdemes :-P

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!