5/03/2013

Könnyedén

Guruljanak könnyedén ma is a dolgaink - legyen minden kerek :)







És akkor írom a receptet a vasárnapi piknikhez:-)

3 egész tojást habosra keverek  
20 dkg cukorral
hozzáadok
30 dkg réteslisztet
pici szódabikarbónát vagy sütőport (én mindkettőből szoktam tenni egy-egy csipetet)
30 dkg reszelt almá
amivel ízesíteni lehet: reszelt citromhéj/narancshéj, csokidarabok, diódarabok
én szoktam úgy készíteni, hogy a liszt felét mákra cserélem és meggyet dobálok bele (szerintem ez a csúcs :-) 

Szép hétvégét mindenkinek!

7 megjegyzés:

  1. Nyelem a nyálam... ki kéne próbálni... de most hétvégén nem leszünk itthon... bespájzolom... :)
    Legyen szép hétvégéd!!!

    VálaszTörlés
  2. Jól hangzik a recept! :o) Köszi!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy nagyon klassz reci, én nagyon szeretem...amolyan elronthatatlan és mindenkinek ízlik :-)

      Törlés
  3. ha nem esik,nálunk szalonnasütés lesz vasárnap... s ha sikerül végre innen elköltözni, tervbe van véve 2 bicikli beszerzése... alig várom már! kellemes hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is bicajra vágyom...remélem hamarosan mindkettőnknek lesz :-)

      Törlés
  4. holnaptól biciklivel járok :)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!