5/06/2010

Költői


Dobozból ebédelek. Sokszor számomra is rejtély, mit takar egy-egy ételnek a neve (pedig azt hittem egy vendéglátóipari érettségivel nehéz kifogni rajtam, de tévedtem...). Szóval, tegnap ebédre Pozsonyi kocka volt a desszert, izgatottan nyitottam ki a dobozt, és ami a dobozban láttam, megdöbbentett. Ez olyan sehovasemsorolható étel számomra, vagy ahogyan a költő mondaná: "Minek nevezzelek?". Sosem láttam/ettem még Pozsonyi kockát, de az elképzeléseimben NEM ilyen desszert jelent meg. Ráadásul ez nem is kocka! Mivel szeretem a mákot is és a lekvárt is, megettem, közben pedig ez járt a fejemben "én nem tudom mi ez, de jó nagyon!" És azt sem tudom minek minden egyszerű dolognak puccos nevet adni, mint pl. ennek az ételnek. Mifelénk csak lekváros-mákos tésztának hívják :-)

2 megjegyzés:

  1. Ó, jajj. Azért az íze jobb volt a látszatnál? Mert roppant randa...:)

    VálaszTörlés
  2. Nem állítom, hogy ez volt életem legjobb desszertje :-)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!