5/10/2010

Hétvégén

mindig sokkal jobban pörgök, mint hétközben. Szombaton voltam a Bethesdában, most nem a beteg gyerekeket fogadtuk, hanem régi zárójelentéseket tettünk ABC és időrendbe. Ti tudtátok, hogy milyen sok a "K" betűvel kezdődő név?! 
Bogi odaadta a díjat, amit a kisfilmmel nyertünk az "Itt vagyok önkéntes" pályázaton. Alig vettem ki a díjat a papír szatyorból,  és sikerült eltörnöm :-(
Pénteken voltunk egy anyagnagykerben, ahol nagyon olcsón vettem jó minőségű, osztrák, svájci anyagot táskának, szoknyának... (az anyagnagyker címét, elérhetőségét privátban bárkinek átküldöm, aki kéri). Az egyik anyagot ezen a hétvégén már kiszabtam és meg is varrtam belőle azt a fürdőszobai rendezőt amire már nagyon régen vágytam, és végre helyére kerültek a dolgaim. Remélem, én magam is lassan a helyemre kerülök :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!