12/25/2013

Titkaim

Ma bédre kedvesvendégnek megyek, bár az én ünnepi ebédem már elkészült hétfőn. Ha maradnék itthon,  hajlamos lennék karácsonyi hangulatban eltölteni a napot... Olyan jó kis békés ünnepünk volt, szóval ha valaki ezt kívánta nekem, akkor bejött. :) Sehol egy rokon (sajnos), aki meglátogatott volna, vagy akit meglátogattam volna - és ha már így alakult, akkor meglátogattam a barátnőmet a munkahelyén, és beszélgettünk háborítatlanul naphosszat, és sétáltunk a csípős hidegben, aztán meg visszamentünk a jó melegbe. És találtam egy olvasatlan könyvet (ami a vizsgához pont jól jön :-)), így meglett az idei karácsonyi könyvélményem is... minden, de minden kirendelődött. Elővettem a kék füzetemet, amibe évek óra írok gondolatokat, verseket, Igéket, énekeket. Mert írni azt muszáj, és olyan jó, hogy nyugodtan hurcolhatom magam után mindenfelé, mert senki nem akarja kikutatni a "titkaimat". :) 
És felétek mi történt? 

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy minden kirendelődött! Akár hiszed, akár nem, eszembe jutottál tegnap este, hogy "remélem, nem vagy egyedül!" - persze tudom, soha nem vagy egyedül! :)

    Nálunk is csendes este volt... békés... nyugodt... igével, karácsonyi történettel... játékkal... szerettem :)
    Ma imaház, holnap szülők, tesó :)
    Puszi Neked, további szép ünnepet kívánok!
    Ildikó

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a rámgondolást :-) Örülök, hogy Nektek is minden szépen, rendben ment!

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!