12/07/2013

"Életem legnagyobb ajándéka...."

A heti közvélemény kutatásban az jött ki, hogy (velem ellentétben) szerettek kekszet sütni :-) Tegnap elmentem a Kooktába és a Butlersbe, nehezen tudtam kiválasztani a kiszúrókat, annyi gyönyörűség volt mindkét helyen. Szeretnék olyat adni nektek, ami különleges, de jól használható is. A kiskutyán bizonytalankodtam, majdnem egy almát választottam helyette, de szerintem annyira cuki, hogy az érzelmeim döntöttek, már csak remélni tudom, hogy jól lehet vele tésztát szaggatni :-)
Íme a kiszúrók, ami mellé készítek valami apróságot, hogy személyesebb legyen az ajándék. December 16-án hirdetem a nyertest, szeretném még aznap, de legkésőbb 17-én kedden postára adni az ajándékot, hogy megérkezhessen a karácsonyig a nyeremény. Aki szeretné megnyerni a kiszúrókat, fejezze be az ezt mondatot: "Életem legnagyobb ajándéka...." kommentben
Csak annyit kérek, hogy olyanok jelentkezzenek a játékra, akik rendszeresen szoktak erre járni, nagyon szomorú lennék, ha a nyertes nem jelentkezne és keresnem kellene, a kiszúrókat pedig januárban kellene postáznom. Tudom, hogy karácsony lesz jövőre is, de én szeretném, ha már idén bevetésre kerülnének a  kiszúrók :-)

20 megjegyzés:

  1. Kedves Zsuzsa! Örülök a játékodnak, rég nem jelentkeztem egyre sem... A legnagyobb ajándék? A párom:)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Névtelen12/07/2013

    Életem legnagyobb ajándéka : a gyermekeimés a nyelvtudásom. Egy helyen, egy szintem kell említenem őket, hisz nekem ugyanakkora ajándék mindkettő.(hisz a nyelvtudásomnak köszönhetem a gyermekeimet, a jelenlegi életemet, munkámat, stb..Gyakorlatilag mindent és mindenkit, amim és akim van..)

    VálaszTörlés
  4. Hú,de szépeket kap a nyertes és lesz csésze szélére rakható is.:)

    Életem legnagyobb ajándéka,hogy Isten gyermekévé fogadott és ezzel egyidőben,mivel Tőle kaptam őket: a gyermekeim.

    VálaszTörlés
  5. De klassz ajándékok! Különösen a pohárra tehető formának örülnék a legjobban, a vendéglátás során. A többi az unokák kedvence lenne!
    Életem legnagyobb ajándéka a Kedvesem, a férjem.

    VálaszTörlés
  6. a legnagyobb ajándék maga az élet :) és a te ajándékodnak is nagyon örülnék, szeretek sütni :D

    VálaszTörlés
  7. Életem legnagyobb ajándéka az az öröm, örülni tudás minden körülmények között, amit a Jóisten belém ültetett...
    Ölellek :D

    VálaszTörlés
  8. Életem legnagyobb ajándéka... nem tudnám egy szóban megfogalmazni, nagyon sok dolog, személy, történés, megtapasztalás ott és akkor avagy folyamatosan a legnagyobb ajándék. Egy biztos, mind, egytől egyig szerető Urunktól származnak.
    Milyen jó, hogy ugyanaz a mi örömeink, ajándékaink Forrása! Áldott adventet kívánok számodra!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó dolgokat kínálgatsz! :)
    Életem legnagyobb ajándéka egyértelműen az, hogy ismerhetem az Úr Jézust :)
    A másik emlékezetes ajándékom pedig itt olvasható:)
    http://www.palkolap.blogspot.hu/2010/12/ertektelen-ajandek.html

    VálaszTörlés
  10. "Életem legnagyobb ajándéka...." - az, hogy megszülettem, hogy van egy kedves ember, aki a férjem, hogy megszülettek a gyermekeim. De valahogy most mégis az lenne nagy ajándék, ha, amit az orvos mondott, hogy ...gyanús a vérképem, nem lenne igaz. A kiszúróformákat nagyon szeretjük, rendszeresen készítünk mézes kalácsot.

    VálaszTörlés
  11. Életem legnagyobb ajándéka a hitem - és így olyan sok mást is ajándéknak látok, érzek, amit Nélküle fel sem ismernék.

    Nagyon szép, áldott adventet kívánok szeretettel!
    Betti

    VálaszTörlés
  12. ... a kicsi fiam. Aki mindennap újabb és újabb dolgot tanít nekem.

    VálaszTörlés
  13. Domibaba12/08/2013

    ..., hogy továbbadhattam az életet, melyet az Úrtól és két csodás embertől kaptam. :-)
    Ma megsütöttem a mézest a Tőled kapott recept alapján. Jelentem tökéletes lett! Ilyen kiszúróim pedig még nincsenek...:-D
    Domibaba

    VálaszTörlés
  14. oh, nagyon klassz

    Életem legnagyobb ajándéka az unokám

    VálaszTörlés
  15. Névtelen12/08/2013

    Életem legnagyobb ajándéka:hogy hinni tudok Istenben.
    A sütikiszúróknak mindig van helye a konyhámban:-)
    Szép az adventi vers is,amit Nálad olvastam.Köszönöm.
    (Ha én nyerek,drámás játékokat kapsz cserébe...)
    Borsodi

    VálaszTörlés
  16. Névtelen12/08/2013

    Kedves Zsuzsa!
    Néhány hónapja tévedtem a blogodra, azóta naponta olvasom. Sokszor elgondolkodtat.
    Játékon kívül is jó befejezni a megkezdett mondatot: Életem legnagyobb ajándéka, hogy van mennyei Atyám, Isten gyermeke lehetek.
    Szép, örömteli adventet kívánok,
    Zita

    VálaszTörlés
  17. ...az új életem Jézus által.
    Zsuzsám! Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  18. "Életem legnagyobb ajándéka...."
    ...a két kezem...
    két kezem bíztató, szerető simogatása Gyermekeimnek...
    két kezemben Párom keze...
    két kezem segít előteremteni a létet...
    két kezemmel minden nap alkothatok valami szépet...
    két kezemben pihent Édesanyám két kicsi keze, mikor elment...
    két kezem imára kulcsolom este ,megköszönöm a napom, a hitem, a létem...
    Kedves Zsuzsa köszönöm!
    Klarissza

    VálaszTörlés
  19. Életem legnagyobb ajándéka a családom, a gyerekeim, a Párom - és hogy pontosan olyan amilyen... nem gond ha Erdélyből vagyok? :-)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!