12/03/2013

Támogatás

Az elmúlt időszak nagyon nehéz volt számomra. Kiadtam a házamat olyannak, akit ismertem már régebbről. Alapszabály itt a mentálon, "meglévő kapcsolatot nem minősítünk át". Barátságból sosem születik jó üzlet, ezt a népnyelv is ismeri, de én ezt eddig nem vettem komolyan. A tapasztalatokból igyekszem tanulni. Még messze vagyok attól, hogy teljesen átzsilipeljek (néha azon kapom magam, hogy még az előszobában vagyunk, és döbbenve nézem, hallgatom azt, ahogy elszámolunk). Kevesen tudtak a vívódásaimról, a kétségbeesésemről... annyira megviselt ez az év (most már tisztán látom, tavaly ilyenkor nem kellett volna visszaengednem őket, onnantól kezdve rengeteget szorongtam, imádkoztam, ezért a helyzetért), hogy  kezdtem belecsúsznia  depresszióba, bár ez csak vasárnap tudatosult bennem. 
Volt néhány testvér, akivel megosztottam az életemnek ezen szakaszát. Az egyiket ismeritek is, szombaton eljött hozzám, ajándékot is hozott nekem:
És kaptam még egy doboz teafilter válogatást, mindennap megiszok belőle egyet-az lesz az én adventi kalendáriumom :-)
Köszönöm Palkónak, Ildikónak, Ildinek, Hédinek és Andrásnak, Andinak, hogy ebben a nehéz időszakban támaszom voltak. És köszönöm Istennek, hogy ilyen barátokkal ajándékozott meg.

4 megjegyzés:

  1. jó barátaid vannak, jó hogy ilyen sokan melletted állnak. és az a rénszarvas nagyon hozzád való :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a múlt idő gyakori, tudatos használata tetszik a legjobban.

    VálaszTörlés
  3. Valóban a próbákban ismerszik meg az igazi barát... Örülök, hogy melletted álltak a nehéz időszakban!

    VálaszTörlés
  4. Irigyelem is magamat a barátaimért:-)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!