12/05/2013

Reménység

K.: Miféle vigasztalásod van abból, hogy Krisztus visszajön ítélni élőket és holtakat?
F.: Az, hogy minden háborúságomban és üldöztetésemben fölemelt fővel várom őt az égből ítélő bírámul, aki előbb érettem Isten ítélőszéke elé állott, és rólam minden kárhoztatást elvett, hogy ő mind a maga ellenségeit, mind az enyémeket örök kárhozatra veti: engem pedig minden választottjával együtt a mennyei örömbe és dicsőségbe önmagához átvisz.
(HK 52.kf)
Milyen reménységgel várjuk Jézus visszajövetelét?
Jézus személyében van a vigasztalás, a hívők felismerik Benne a töviskoronás Királyt, az átszegzett kezű Isten Fiát, Aki minden kárhoztatást elvett rólam, amikor Ő érettem odaállt az Atya ítélőszéke elé, Azt akivel minden nap beszélek, akivel élő kapcsolatom van, Akiben el van rejtve az én életem. Okunk nincs a félelemre, mert védőnket és kezesünket látjuk Jézus Krisztusban. "Legyetek készen ti is."

1 megjegyzés:

  1. Ez a tény éltet.....

    Ide is válaszolok:Nem ,nem az én ablakom,de akár lehetne is. :) Fehér házikós fém mécsestartóm van, azt mutattam egy korábbi bejegyzésben,a mellette levő Ikeás mécsestartó pedig egy van ilyen fém színűben.A fehér nagyon szép lehet!!!!

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!