2/07/2013

Szaladós

Az ügyek intézése betemetett, rohangálok a szolgáltatókhoz, bankba...stb. Előre megírom a posztokat, pl a húsvéti sorozatot még a múlt héten egyben megírtam, azóta szinte ide sem néztem... 
Befejeztem a babatakarót, összességében nem vagyok vele elégedett, a tanulságokat levontam, sokat tanultam most is. 
 
A maradék oliva zöld fonalból aviatrix sapikat kötök, a rövidített sorok már mennek, egy este alatt kb fél sapi van meg (lassan kötök). 
Megvarrtam keresztlányomnak a rég kiszabott füzért, a nővérének receptes füzetet készítek, BabÁronnak a tároló és a pelus tartó részben van csak kész, kb 3-4 óra varrásra vagyok attól, hogy kész legyen. Ígértem még halacskás mobilt Áron ágya fölé, az első halhoz már megvan a kezdő kör :-D
Februárban kezdődik a suli, jön a barátnőm Helsinkiből...nem fogok unatkozni egy percet sem :-) Ezek vannak mifelénk, hát felétek?

10 megjegyzés:

  1. Én elégedett lennék... nagyon szép!

    Hát ja: beneveztem a kendőkötő tanfolyamba, későn kezdtem az elsőt, még felénél sem tartok, a többiek meg már mindjárt kezdik a másodikat. De! Ma végre kiszabtam, megvarrtam a farsangi jelmezt a Leányzónak, már csak az apróságok hiányoznak. DE! Van jó néhány anyag, amiből még terveim vannak. Szintén fonalból. Gasztro terveim is tolódnak...
    De olyan szépek a pillanatok!
    Sok energiát kívánok a februárhoz (is)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Sok sikert a terveidhez!

      Törlés
  2. jó lett a takaród! én talán a középlilát kihagytam volna, túlságosan belesimul a szürkébe. a februári tervekhez, programokhoz sok sikert :)

    VálaszTörlés
  3. A széle nem szürke, hanem a Dűne fantázianévre hallgató zöld. Sajnos még mindig nincs fényképezőgépem, ezért nem színhelyesek a képek, a sárga-ananász, aa rózsaszín-málna, a lila-szilvásgombóc...Az eredeti terv az volt, hogy a széle fehér-bodza lesz, de amikor decemberben voltam a Barkában csak 2 szín volt ebből a fonalból (lila és rózsaszín), ezt a színt a maradékos kosárból szedtük ki, volt még kék is, de Timi (3 fiúcska anyukája) ezt a színt tartotta praktikusnak. Többek között ezért sem vagyok megelégedve vele...

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett ez a takaró! Olyan puha, meleg érzete van így képről is. És hatalmas, sokáig jó lesz a babának!
    További sok erőt - és mégegyszer köszi az ismeretterjesztő sorozatot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért horgoltam ekkorát, mert a helsinkiben lakó barátnőm kisfiának 60*60 cm-eset horgoltam, és azt hamar kinőtte a baba...Ha ajándékba viszem, és dolgoztam vele, legalább sokáig használhassák...Nem tudom mi lesz a terveimmel, az életem változni látszik...

      Törlés
    2. megkérdezhetem, hogyan? remélem, nem tartasz tolakodónak :)

      Törlés
    3. Se nem megyek férjhez, se nem lesz botoxom :-) (Sex és New York után szabadon). Lesz róla poszt, ígérem!

      Törlés
    4. A blogger megőrült, más nevével írtam kommentet!

      Törlés
  5. Pedig pompás kis takaró!!

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!