12/07/2011

Adok-kapok


Sajnos a blogger elnyete a képszerkesztővel ráírt szöveget :-( Jobbról balra haladva:
- Timi keze munkáját dicséri a sok gyönyörűség, ami postán érkezett hozzám, és hihetetlenül elérzékenyültem már a boríték láttán is, mert ritkán kapok postán levelet. Mindegyik dísze a lakásomnak. Nagyon köszönöm itt is a sok szépséget!
- Régóta vágytam saját címkére, köszönő kártyákra...saját márkám megteremtésének első lépéseiben BohémDekor Zsuzsi segített.
- A házi kecsketejes-citromfüves-olivaolajos-kókuszzsíros szappant Anditól kaptam, még szárad, de már várom, hogy használhassam! 
- Viki felesleges horgolócérnáit tette közkinccsé, 3 nekem is jutott belőle. Ezekből horgolom a karácsonyfa díszeimet.
-A piros textildobozt kolléganőmnek varrtam, szaloncukor tartónak használják. Pont fél kg szaloncukor fér bele.
- A kispárnahuzat és a Tilda nyuszi már megérkezett Helsinkibe, barátnőm kislányának varrtam.

6 megjegyzés:

  1. Látod milyen sokan szeretnek téged...? ♥ :o) ♥

    VálaszTörlés
  2. Ezeket mind kaptad? Nagyon szépek! :)

    VálaszTörlés
  3. nem tudom melyiket adtad és melyiket kaptad, de mind főnyeremény! :)

    VálaszTörlés
  4. szeretem az ilyen s.k. készített ajándékokat!

    VálaszTörlés
  5. Köszi mindenkinek :-) Amikor szerkesztettem, ráírtam kitől mit kaptam és kinek mit adtam. Mire a bloggerbe feltöltődött a kép, eltűnt a felirat. Megpróbálom még 1x feltölteni.

    VálaszTörlés
  6. Csodásak!!! "Mert Ön megérdemli!" :D

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!