5/01/2011

Baba mamusz

Még mindig nem adtam fel a felnőtt mamusz elkészítését, de már annyi mindenbe belekezdtem, hogy nem maradt több időm kedvem próbálgatni mikor lesz jó méretű a mamusz. Barbinál láttam ezt a virágos baba mamuszt, el is küldte a minta leírását (amit én is szívesen továbbküldök, ha valaki kéri).


Ezek elég kicsik lettek, szerintem fél éves babára való. Nem vagyok egy mamusz horgoló bajnok, de azt már bizonyosan tudom, hogy ezek a leírások vastag fonalakra íródtak, tehát ezt kb 4-es tűvel kellett volna (én 2,5-t használtam) és olyan vastag fonallal , amihez legalább 5-ös tű kell. Majd a következőnél betartom ezeket a megfigyeléseimet :-)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz lett! Így még lelkesebben kezdek majd neki, egyenlőre betegségekkel küszködünk, így a tűk a sutba vannak dobva. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :-) Nektek gyógyulást-jobbulást!

    VálaszTörlés
  3. Csak most jutott idom visszaolvasgatni... Hat ez csodaszep!!! Ezert erdemes lenne ujra felevesnek lenni! :)))

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!