2/14/2011

Kék és zöld

Van ez a virtuális párna párnacsata, ami több kihívás elé állít, mint gondoltam, amikor belevágtam: miből, mikor és hogyan készítsek párnát. 
Tavasz óta (tulajdonképpen azóta, amióta elkezdtem horgolni) foglalkoztat, hogy hatszögekből készítsek valamit. 
Ráadásul van egy csomó (2,5 nejlonszatyor) maradék fonalam, és azt is szerettem volna elhasználni már. 
Szóval, e három gondolat mentén születtek meg a kék-zöld hatszögek. Még csak a blokkolásig jutottam, nekem már így is tetszik, de egy biztos, franciaágyra való horgolt  takarót tuti nem készítek (egy hatszög horgolása kb 45 perc).

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lesz!
    Vár nálam egy díj :)))

    VálaszTörlés
  2. Klassz lesz. Kis narancsot , sárgát... még.. Vagy már kész?

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy nektek is tetszik. Más színű maradék fonalam nincs, ez ilyen lett :-( Egyébként a hatszögek titka valóban a sokszínűségben van...na, majd legközelebb.

    VálaszTörlés
  4. szerintem is a szinek játéka gyönyörködtet... nekem külö tetszik, hogy egy hatszög kiugrik a többi közül... nagyon ügyes munka...

    VálaszTörlés
  5. Andi, köszönöm a biztatást :-)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!