2/20/2011

Hétvége pozitív

Ritka, amikor teljes megelégedettséggel nézhetek a mögöttem álló napokra, nem csak azért mert minden olyan simán ment, ahogyan a kés siklik a vajban, hanem mert voltak pillanatok amelyek összeértek, és az ilyen az utóbbi időben ritka vendég volt mifelénk.

Pénteken este anyuval elmentünk a reumatológiára. A doktornő akihez "véletlenül" időpontot kaptunk (1 héten belül!) annyira lelkiismeretes, jó szakember, és jólelkű, hogy elképzelni/kívánni sem tudnék jobbat.

Szombaton sütöttem egy extra finom aszalt-gyümölcsös kalácsot. Most úgy csináltam, ahogy szoktam: nem recept alapján dagasztottam a tésztát, hanem csak úgy, érzésre. Tanulság számomra: kelt tésztát csak recept nélkül tudok készíteni :-)

Szombat este sikerült eljutnom a Gilda-max-ig, ahol találkoztam minden idők legjobb jogászával, aki nem mellesleg a barátnőm. Persze vettünk bérletet is, szeretnénk formába lendülni tavaszra. Tegnap már kondiztunk, én még szaunáztam is. Levezetésként, és névnapi köszöntésként még ittunk egy bambit is, és ezt kaptam:
 
Óbudán az előttem lakó nagyon koszosan hagyta ott a lakást (főleg a konyhát), szinte az összes konyhai tisztítót kipróbáltam, mindegyikről azt tudom elmondani, hogy hihetetlen büdös és tömény (csak nyitott ablaknál tudtam használni), ennek ellenére is csak részlegesen szedte le a koszt. Sőt volt olyan, amelyik tönkretett egy tepsit :-( Ebben a lakásban, ahol most lakom, az előttem lakó(k) nem vitte túlzásba a takarítást, tavasszal amikor ideköltöztem szembesültem azzal, hogy  elég koszos a mikró, a tűzhely előtti csempe..., de az óbudai tapasztalataim miatt nem kezdtem mindenféle tisztítószerekkel próbálkozni. Nemrég Rékánál olvastam hogy érdemes citrommal takarítani. Ma amit kipróbáltam, mind remekül működött. A mikró olyan tiszta, mintha új lenne, a csempéről pikk-pakk lejöttek a zsírfoltok, a mosógép tartójából kiszedte a leragadt öblítőt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!