1/04/2011

Személyiségteszt

Ímélben remek levelek jönnek-mennek. Nemrég kaptam egy ilyet, állítólag a twitteren osztotta meg valaki :-)

Van öt állatod: egy oroszlán, egy tehén, egy ló, egy majom és egy nyúl. Egyet közülük hátra kell hagynod. Melyiket nem vinnéd? És miért?
Ez állítólag egy személyiségteszt, és a következőt jelenti: oroszlán a büszkeséget, ló a munkát, tehén a családot, majom a barátokat, nyúl a szeretet jelképezi.
Bár szeretem a pszichológiát, nem vagyok pszichológus, így csak józan paraszti ésszel tudok gondolkozni. Egyébként nem tudtam dönteni, de néhány dolog eszembe jutott:

Oroszlán: Nem vinném magammal, mert az egyetlen húsevő, és megenné a többi állatot. De magammal is vinném szívem szerint, mert erős, és ő az állatok királya és hátha ezt a többi állat is tudja, tehát nem mernének bántani engem.

Tehén: A tehén lassú, lomha. Mivel a szöveg azt írja, hátra kell hagynod, tehát, haladni kell valahonnan valahova, akkor jobb, ha nem lassít le a haladásban. Viszont ad tejet, bár ez esetemben nem számít, mert nem szeretem a tejet, és tehenet fejni sem tudok...  Nem tudom, mi lenne a helyzet, ha minden nap meginnék több pohár tejet.

Ló: A ló gyors és strapabíró, és ha jól idomított, akkor gond sem lehet vele. Vele kapcsolatban nem jutott eszembe olyan negatívum, ami miatt józan ember elhagyná, ennek ellenére én nagy valószínűséggel őt hagynám el.

Majom: Nem ehető, nincs különösebb haszna, idegesítő és csúnya. Ellenben jól idomítható. És ahol majom van, ott banán is van (azt meg szeretem).

Nyúl: Ehető (bár sosem vágnék le egy állatot sem, és nem szeretném a húsát sem megkóstolni egyetlen nyúlnak sem) és puha a szőre van. Mindent megrágcsálna és nyúlbogyóval terítene be. Bár kis helyen is elfér (pl a kabátom zsebében), és ő eszi a legkevesebbet.


Egyébként is, kinek lenne pénze ennyi állatot tartani? :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!