1/23/2011

Horgolt neszeszerek

Nagyon szeretem a praktikus dolgokat, így a neszeszereket is. Varrtam többet is magamnak, általában minden táskámhoz készítek, mert hasznos, ha a kulcsom, bérletem, szájfényem, telefonom.... nem össze-vissza kallódik a táskám alján, hanem könnyen megtalálom amikor szükségem van ezekre.

A horgolós blogokon több horgolt neszit láttam, így kedvet kaptam hozzá. A csíkos-hullámos Hédinek készült karácsonyra, a minta a 200 hullámos minta könyvből van, nincs benne bélés, egyszerűen csak belevarrtam a cipzárt és összevarrtam az oldalát :


Andinak (főiskolai barátnőm, aki a legjobb tanító, akit valaha ismertem) készítettem ezt a szürke neszit, az utolsó 5 sor keskenyebb 2-2 cm-rel, így több minden fér bele, sötétzöld szatén szalaggal díszítettem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!