3/07/2014

Én vagyok...

"Én vagyok a szőlőtő, ti pedig a szőlő vesszők" - mondotta Jézus Krisztus, és meri átengedni tanítványainak a finom szőlőfürtök termésének örömét, dicsőségét!! Jézus mellett az apostolok felnőnek, csodákat tesznek, közösségeket alapítanak, szentek lesznek!! 
Mellettem a gyermekek, munkatársaim kibontakoznak? Mernek-e a diákok, a kollégáim jelenlétemben bátran megszólalni, álmodni, tervezni, és terveiket örömmel kivitelezni!? Nagyon fontos kérdések!! Tavaszi napfény vagyok, mely a töpörödött kis magból életet, friss hajtást fakaszt, vagy gyilkos jégeső, kinek jelenlétében lefagynak a virágot hordozó rügyek? Mesteremnek e szép, élet adó vonása felragyogott az arcomon? Nagy alázattal, tudatosan akarjak én is szőlőtőke lenni testvéreim számára!
Szeretettel, Csaba t.

2 megjegyzés:

Minden vélemény számít!