10/24/2011

37*

Most, hogy lassan beköszönt a november, hamarosan itt a Karácsony, ami valljuk be, nem csak a gyerekeknek csoda.  Szeretem a karácsony előtti 4 hetet, amikor lelkileg-érzelmileg-hitben... felkészülök magára az Ünnepre. Szeretem a Karácsonyi Vásárokat, ahol lágy zene szól, a forralt bor édes illata átjárja a teret, mindent alaposan megnézek, hátha "felbukkan" az ajándék, amivel örömet szerezhetek egy családtagomnak... Otthon is már hetekkel előtte kezdődik az ünnepvárás, az adventi koszorún vasárnaponként meggyújtunk egy-egy újabb gyertyát, a barátnőimmel közösen sütjük a mézeskalácsot, beiglit, a linzer karikát, gyümölcskenyeret. Ilyenkor beteszek egy szép karácsonyi cd-t, minden évben kötelezően megnézem az Igazából szerelem filmet, az illatok bejárják a lakást....
Fróninál olvastam egy nagyon szép összefoglalást az Adventi kalendáriumok elterjedéséről, az Adventi szokások kialakulásáról.



Ti szoktatok készíteni Adventi naptárat? Ti milyen apróságokat fogtok az adventi kalendáriumba tenni?

*Ennyi nap van még Adventig (december 1-ig).
Képek az internetről

5 megjegyzés:

  1. Már én is tervezem az adventi kalendárium készítést...csak hát annyi minden van még előtte, amit meg kell varrnom....
    A karácsonyi készülődést én is nagyon szeretem :o)!
    Pont úgy, ahogy írtad...zene, sütés, film...csak nálunk az Aludj csak, én álmodom a kedvenc...:o)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jópofák ezek az adventi kalendáriumok! Ugye, hogy a készülődés a legjobb az egészben? Az izgalommal teli várakozás-mert vmi szépet, vmi nagyon jót várunk!!! Mi együtt sütünk sütiket - férjem és kisfiam reszortja a beigli, az enyémek az aprósütik-amiben azért Áronkám is mindig besegít. Szeretem a vanília illatát és a rozmaringét. Meg, hogy lobog a tűz a cserépkályhában és a sütőtől már olyan meleg van, hogy pólóban és rövid gatyában mászkálunk...Kedvenc film nincs. Szeretem persze ilyenkor a romantikus, szeretetről szóló filmeket, de nincs kifejezett kedvenc.

    VálaszTörlés
  3. Timi, valóban az is szenzációs film...Sandra Bullock is nagy kedvencem! Megvan az a film is, idén azt is előveszem :-) Fróni, rozmaringot mihez használsz karácsonykor? Nekem az teljesen kimarad...A cserépkályha miatt piszkosul irigyellek, az hihetetlen jó találmány :-)

    VálaszTörlés
  4. Zsuzsa, mivel szereted a rénszarvasokat, tettem fel még egy képet a bejegyzésemhez... a legvégére...:o)))

    Szeretnék kérdezni valamit...a Sandra Bullock film neked magyarul van meg? Ugyanis már régóta szeretném megszerezni eredetiben magyarul (nekünk angolul van meg)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem nekem is angolul van meg, de meg kell néznem! Amint sikerült ellenőriznem, rögtön szólok. Mindjárt megnézem a rénszarvas extrákat :-)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!