7/19/2011

Ungarische betyárise

A múlt héten két lelkes szomszédom addig öntözte a közös udvarunkon a levendulámat, amíg az kirohadt. Mert a levendula ha túl van öntözve, barnulni kezd a levele. A két nyomorult szomszéd azt gondolta, azért barnul a levél, mert ki van száradva. Ördögi a kör. Nem volt kedvem nevetni rajtuk, és nem az anyagi kár miatt (800 Ft-ért vettem), hanem mert nehezen viselem el, ha a cuccaimhoz hozzányúlnak (beragadtam az enyém-tiéd témakörbe, nem tagadom). A héten ellopták a közös udvarról a jácint hagymámat (tavasszal az anyukámtól kaptam a névnapomra, 1100 Ft-ért vettem) és a gyökerező leanderemet (olaszországi ajándék) mindkettőt cserepestül. 

Min kellene változtatni Magyarországon, hogy jobb hely legyen? 
Szerintem az a baj, hogy a magyarok mindig mástól várják a megoldást: majd jön a Fidesz/Orbán Viktor és megoldja a problémákat, mint a villám; valamelyik MSZP-s/liberális nagyágyú biztos tudja az überfrankót, jól megmondja nekünk, aztán itt lesz a Kánaán; persze kisebb dolgokat is mástól várunk: a közös képviselőtől, hogy kitolja a közös kukát hetente 3x (és húzza is be) ...
Szerintem akkor lesz jobb hely Magyarország, ha akkor is szóba állok a régi barátaimmal, szomszédaimmal... ha kiderül hogy ők nem ugyanarra a politikai pártra szavaztak, mint én; ha a süteményből viszek kóstolót pl a munkatársamnak, mert tudom, szereti; ha a szomszédom becsönget, hogy szüksége lenne egy pohár tejre, szívesen adok neki; ha mindenki elmenne a szemetesig a hulladékaival (vagy legalábbis többen hajolnának le a szemétért, mint ahányan eldobják...); ha a közös udvarról/rétről valaki levágná a füvet, hogy ne érjen az égig; ha nem nyúlnának hozzá a másik dolgához... Jó lenne, ha arra lennék figyelmes, hogy a körúton nincsenek eldobott csikkek, a puccos Marinán (is) eltűnnek a kutyagumik....egyszerűen csak tisztaság és rend lenne körülöttem. Az emberek meg békében élnének, vallástól, politikai nézettől függetlenül. Nem jobban, csak úgy, mint a hőn áhított Nyugaton.

2 megjegyzés:

  1. :(, azért mi próbálkozzunk!!!

    VálaszTörlés
  2. ...csak ez marad, a jó példa mutatása:-) A biztonság kedvéért az új levendulámat és az amariliszeimet feltettem az ablakomba :-)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!