11/29/2010

Leírás

Tavasszal kezdtem el horgolni, az alapokat könyvből, és a netről tanultam meg, és Adél mutatta meg először a sapka horgolását. Lelkesen kezdtem keresni a szép és egyszerű mintákat, a legtöbb vagy angolul volt, találtam jópár japán leírást is,  magyarul kevesebbet, de sokszor egyiket sem értettem. A nagy keresésben találtam rá erre a mintára:
 
 Ez 3,5 horgolótűvel készült, gyerek méretben:


Ugyanennek a leírásnak az alapján horgoltam Orsinak ezt a lila sapkát, 3-as horgolótűvel. Már az elején nehezen alakult a minta és a megfelelő méret, sokat kellett szaporítani, ezért kissé olyan lett, mintha baret típusú lenne:

2 megjegyzés:

  1. klasszak, ügyes vagy.

    VálaszTörlés
  2. Köszi :-) Sajnos a minta elég kicsi lett. De aki szeretné annak mailben át tudom küldeni. Még karácsonyig elkészülhet :-)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!