11/10/2010

Kecsketejes háziszappan

Kati (aki már általános iskola óta a barátnőm) nagy mestere a természetes kozmetikumoknak. Elképesztő milyen lelkesedéssel tud beszélni a házi szappanjairól, arclemosóiról...:-) Mindig klassz tanácsokkal lát el engem, megosztja velem a tapasztalatait...így bogarat ültetett a fülembe, és  a neten elkezdtem házi szappanok után kutatni. Azért választottam kecsketejes szappant, mert a kecsketej gazdag ásványi anyagokban, kálcium, magnézium és kálium forrása. Bővelkedik vitaminokban, A, B, B2, B6, B12, C, D, Q10 koenzimet és több mint 70 telítetlen zsírsavat tartalmaz. Minden bőrtípusra ajánlott, de gyulladáscsökkentő tulajdonsága miatt különösen alkalmas a száraz és érzékeny, ekcémás bőr ápolására. Természetes forrása az alfa-hidroxi savnak /AHA/. Olvadáspontja alacsony, így már 37 C-on felszívódik és behatol a bőr mélyebb rétegeibe, kifejtve áldásos hatását.
Tökéletes kiegészítője a tápláló, finom olajoknak és a gyógynövényeknek. Olyat választottam, amik 100%-os, friss, termelői kecsketejet tartalmaznak.
Ezeket rendeltem, már ki is fizettem, várom, hogy megjöjjön a csomagom:

Holt tengeri iszapos kecsketejes szappan

Teafa - zabliszt kecsketejes szappan


Mindezeket a szappankonyhán olvastam és vettem :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!