9/24/2013

Kiadó

Gödöllő csendes és biztonságos kertvárosi részén december 1-től kiadó lesz a házunk. A ház: 50-es téglából épült (nyáron is jó hűs, nem kell légkondi :-D), 90 nm, 2 szoba, 1 félszoba, nagy (20 nm) nappali, nagy (9 nm) konyha, spejz, fürdőszoba. Van egy fedett terasz (kb 4 nm), és egy 18 nm-es terasz, ami még nincs lefedve. A házat tavaly év végén teljesen felújíttattam (teljes áramvezeték csere (8 áramkör, 32A), új fűtésrendszer, minden radiátor szabályozható, a vízvezetéket is teljesen kicserélték). A ház kívülről nincs újra kőporozva, de tervben van az is. A kert 365 négyszögöl (kb 1000 nm) gyümölcsfákkal (de leginkább füves rész), van padlás és jól zárható pince is. Természetesen korrekt szerződést írunk és adózok is, minden tisztán és jogszerűen megy majd. Akit érdekel, kérem  írjon egy mailt, és megadom a számom.

2 megjegyzés:

  1. Biztosan nagyon szép....

    A Szuperérzékenyek könyvet megvetted?

    VálaszTörlés
  2. Nem, nem láttam a Libriben :-( Most a házzal vagyok elfoglalva, minden gondolatom kitölti. Olyan szép ígéretet kapok Istentől, nap, mint nap, hogy mindig beleborzongok, hogy velem ennyire személyre szabottan foglalkozik...A ház a szívem csücske, és most jöttem rá, hogy csak nem azért mert a szüleim építették és itt nőttem fel, hanem azért, mert a ház és a föld szeretete apai részről transzgenerációs örökségem...

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!