9/19/2013

Ceruzatartó, szilvalekvár

Készítettem egy ceruzatartót magamnak, a Downton Abbey alatt pont jó volt, semmi extra, csak körben kell kispálcákat horgolni, néhány rész alatt kész lett. 
Papírtörlő hengerét horgoltam körbe Drpos Fabel-lel, 3-as tűvel. A gombot még erre is keresem...
Nagyon szeretem a szilvalekvárt, sütőben készítettem idén. nem okozott csalódást, ezentúl mindig így fogom eltenni: a felezett, magozott szilvát tepsibe teszem, és nagyon alacsony lángon, nagyon sokáig sütöm. Néha megkavarom, hogy a tetején lévő darabkák se száradjanak ki.  Cukor és tartósító szer nélkül készült, Áronnak is viszek belőle :-)
 


3 megjegyzés:

  1. Tetszik a fonalad és a tartód.
    A lekvárt jövőre kipróbálom sütőben. Áron biztos szeretni fogja! :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a ceruzatartót én is tervezem... vagy inkább ilyet :)))
    Szuper lett a Tiéd!

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!