9/09/2010

Joghurt

Olaszországban lettem nemzet-tudatos vásárló. Az általam ismert olaszok szinte csak olasz terméket vesznek, még akkor is, ha azok sokkal drágábbak. Amikor a Danone megvásárolta a Saiva-t, és a gyárat elköltöztette kb. 50 km-rel odébb a hegyekbe, még azok sem ettek Saiva kekszet reggelire, akik a gyárban dolgoztak. 
Jó ideje én sem vásárolok Danone termékeket, nem csak azért mert már a Győri édes nem is győri, hanem mert az OETI honlapján egyszer megláttam, hogy bizonyos Danone termékek nem is férnek bele az élelmiszer kategóriába, mert szinte csak a hozááadott adalákanyag van a dobozban.
Amikor megláttam azt a reklámot, hogy a vaníliás és a körtés joghurt keverékéből banán ízű joghurtot lehet kikeverni, megdöbbentem, nem is kicsit. Mivel elvből nem veszek Danone terméket, nem tudom kikisérletezni milyen ízt ad ki ha összekeverem a 2 joghurtot. A csomagolás miatt és a reklámok miatt gondolom szép számmal megveszik majd a Disney figurás csodát.  Mi a baj az emberekkel? És mióta?

Én jóideje csak Cserpes termékeket veszek. Mindegyik terméke amit megkóstoltam, ízlett, nagyon finom mind. És az OETI honlapján az is kiderül, hogy a legkevesebb hozzáadott anyagot tartalmaz. Mások véleményét  itt olvashatjátok :-)




Kép innen

2 megjegyzés:

  1. Hát, hogy is mondjam.... Mi eszünk Danone gyümólcsjoghurtot (sőt Spar joghurtot is), mert az egyik legolcsóbb, és bár nagyon szeretnék ilyen szuper sajtokat, de sajnos nem engedhetjük meg magunknak. Ráadásul nem is kapni minden sarkon, külön meg nem megyünk ezért máshova...lehet, hogy velünk van a baj, de akkor ez a baj az emberekkel..sokat dolgoznak, rengetegminden más van, ami miatt ez háttérbe szorul. De majd, mikor itthon csináljuk a joghurtot...előbb viszont kell találni egy jó kis tejtermelőt, ahonnan beszerezhetünk alapanyagot (bárcsak...).

    VálaszTörlés
  2. Szerintem a Sparos natur joghurtaz egyik legfinomabb, csak olyat sem veszek, mert a Spar bezárt a Duna Plázában :-) Cserpest csakis a termelőtől, a Vámház körútról szoktam venni, mert ott a legolcsóbb (megértem, ha te 4 gyerekkel kocsizol át a városon). Egyébként nem olyan drága a Cserpes sem, a fél kg-os túró 400 Ft körül van, a túrórudi 75 Ft. A 2 dl-es joghurt 150 Ft, ami valóban nem olcsó!

    http://tudatosvasarlo.hu/cikk/termekteszt-gyumolcsjoghurtok

    Pénteken találkozunk :-)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!