9/17/2010

Határok

Meddig tartok én és hol kezdődsz te? 
Mi van a határaimon belül? Azaz felelős vagyok-e az érzéseimért, a gondolataimért, esetleg én vagyok-e a felelős a te érzéseidért? Vagy igazuk van azoknak, akik azt mondják, hogy önző vagyok és megbántok másokat, ha határokat húzok? Vagy ezek tévhitek, és "csak" meg kell
tanulnom "nemet" mondani....
Érdekes beszélgetés Tapolyai Emőkével, aki nem csak keresztényeknek segít megtalálni azt a  szabadságot, ami abból fakad, hogy tudom, miért vagyok én a felelős.... és mi az ami a határaimon kívül van, akkor is, ha mások elvárásai, helyeslése és befolyásolása folyamatosan rombolná is ezeket a határokat.
Tanuljuk együtt kiépíteni és védeni a határainkat! 
09.16-án 18-19 h-ig FM 98 Gospel Café-n, a műsor (csak) 2 hétig letölthető!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!