8/06/2010

Vizuális cukorkák

Szeretem a reklámokat. Kiskorom óta tátott szájjal bámulom őket. Azóta is bárhol, bármikor el tudnak varázsolni. Otthon, moziban, köztéren, újságban, rádióban... szívesen nézem/hallgatom. Mindig más a kedvenc, az első amit megszerettem az a Skála Kópé volt, másodikos voltam és nagy öröm töltött el, amikor a magyar órán tanultakat össze kötöttem a TV-ben látottakkal (megismertem a magánhangzókat a szövegben :-); a magyar reklámokat hosszú ideig adják, ha meghallom a Dance! szót, inkább átkapcsolok másik csatornára; ebbe még mindig beleborzongok, kár hogy csak nagyon rövid ideig futott; már hosszabb ideje az Orbit rágó reklámja a non plus ultra, a Fánk, az nagyon édes :-)

De erről nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e, ugyanis nem tudom mit reklámoz, és mi köze van ahhoz amit eladni akar:


Kép innen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!