8/28/2010

Robi

Idén is voltam  csendeshéten, a szerdaisokkal Neszmélyen. Most voltam olyan táborban, ahol együtt nyaraltunk egészségesek és fogyatékkal élők. Ezen a héten találkoztam Robival.
Robi a Kapernaum csoport  oszlopos tagja már 13 éve.
Robi mindig csupa mosoly és hálával teli szívvel beszél a Krisztusban kapott új életéről, a családjáról, az új házukról, a Bibliaiskoláról amit szeptemberben kezd el.
Robi most kapott életében először kerekes széket, eddig csak kölcsönszékkel tudott közlekedni.
Robi a legemberebb ember, akit valaha ismertem. Ha kellett hallgatott, ha kellett beszélt, ha kellett viccet mondott, ha kellett szeretett, ha kellett egyedül volt... és a nagyon jó volt együtt lenni vele.
Robi nem akart bonyodalmat okozni, amikor kirándulni mentünk, és csak hosszas rábeszélésre jött velünk a Gerecsébe.
Robi  észreveszi az alkalmas időt: szüntelenül bizonyságot tesz, Bibliát oszt, imádkozik.
Robi minden évben elmegy a Kapis csendeshétre és az evezőstáborba is.
Robi legalább annyira szereti a fagylaltot, mint én.
Robi szeret segíteni, naposok is voltunk együtt.
Robi mindig lelkesen énekelt az áhítatokon.
Robi megszégyenítően jókat mondott a kiscsoportos alkalmakon.
Robi  szeret vásárolni.
Robi, akitől sokat tanultam és igyekszem nem elfelejteni azokat.
Robi, akivel öröm együtt enni, mert bármit tettem a tányérjára, jóízűen megette.
Robi igazi játszótárs, akár malomról, bass-ról, vagy pingpongról van szó.
Robi úgy örült, mint egy kisgyerek, amikor megnyerte a bass-t. Az örömét látva elfelejtettük, hogy  mi vagyunk a vesztesek.
Robi a bölcs, aki érti az életet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!