4/22/2010

Spontán dolgok

Már régen rájöttem, hogy a spontán dolgok sokszor jók. Felhívni valakit csak úgy, ok nélkül; beszélgetni vadidegenekkel a villamoson; rámosolyogni egy idegenre a mozgólépcsőn... 
Hétfőn fáradtan és elgyötörten mentem hazafelé a munkából, arra lettem figyelmes, hogy a mozgólépcsőn lefelé jött 3-4 fiatal srác, az egyik kezében egy szál tulipán. Vigyorgott a szembe jövőkre (akik felfelé mentek). Gyakorlatilag mindenki elkapta a tekintetét, de srác nem adta fel :-) Amikor közel ért hozzám, nyújtotta felém a tulipánt, és olyan kérőn mosolygott, hogy nem tudtam tőle nem elfogadni. Akik mögöttünk álltak, megkönnyebbülve, örültek: na, végre valaki elfogadja a kedvességet! Szerintem, mindannyian egész este mosolyogtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!