4/07/2010

Recycling


Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én nehezen tudok megválni a cuccaimtól. Sok régi ruhám ott sorakozik a szekrényben, hordani évek óta nem hordom egyiket sem, de kidobni is sajnálom. Különös vonzódásom van némelyik nadrághoz, vagy csak egy anyag mintájához... Ezen sokáig bosszankodtam, de már van alternatívám! A megoldás: recycling, azaz újrahasznosítás. A húsvét 4 napja alatt elkezdtem megtanulni a varrás alapjait anyukám ipari varrógépén (sokkal nehezebb azzal varrni, mint egy kis géppel!). Természetesen a régi nadrágajaimat szabtuk fel ezeknek a tartóknak :-) A zipzár még nem tökéletes, és azzal is tisztában vagyok, hogy még a távoli jövőben sem leszek konkurenciája egyik divatháznak sem, de nem tagadom belelkesedtem azon, hogy néhány óra alatt a haszontalannak ítélt, megunt nadrágokból miket készítettem.  Neszeszer, takaró, új vasalódeszka-borító....csak a fantázia szab határt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!