11/18/2009

Egy szép nap margójára

Nagyon jó volt a tegnapi nap, de hihetetlenül fárasztó is :o)
Csak röviden, pontokba szedve:
- Kedvenc kolléganőm visszatért a munkába. Igaz csak 4 napot nem találkoztunk, mert Dániában járt, meglátogatta a barátnőjét, aki kint tanul.
- Volt egy fantasztikus angol órám reggel. Köszi Regina :-)
- Munka után találkoztam Krisztivel, és megtudtam hol is van a McDonald's a Blaha Lujza téren :-) Megettem életem 1.(!), Big Mac-jét, és nagyon jót beszélgettünk. És ez olyan jó érzés :o)
- Hazafelé a villamoson senki sem veszekedett, tolakodott, volt szabad helyem is....élveztem a kivilágított Budapest utcáit, a Budai Várat.
- Lefekvés előtt még volt erőm, és olvastam egy kicsit.
- Köszönöm mindenkinek a szuper napot! A sok mosolyt, a kedves szavakat, a kellemes asztaltársaságot, a beszélgetéseket...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!