11/13/2009

Adventi naptár

Ismét eltelt egy év, és megint itt az Advent. Szeretem ezt az időszakot, a sejtelmes várakozást, karácsonyi vásárok hangulatát, és az ajándékok készítését is.
Minden évben készítek Nadának Adventi kalendáriumot. A koncepció mindig ugyanaz: minden napra van egy Bibliai Ige, amit ha Nada megtanul, utána megeheti az édességet (csoki, süti, mogyoró....) amit a zsákocskák rejtenek (hogy megízlelhesse a tanulás édességét :-) )
Nada már 8 éves (de még milyen 8!), az előző 7 évben varrtunk neki néhány zsákocskát, idén csak az Igéket készítettem el, amiket papír szívecskékre írtam. Ha a szívecskék megnyerik a tetszésüket, akár karácsonyfa díszt is készíthetnek belőle (cérnát fűznek bele).

Én így készülök az Adventre. És ti?

 

1 megjegyzés:

  1. Gyorsan megnéztem, milyen szíveket készítettél....:o)
    Nagyon tetszik!!! Lehet, hogy kipróbálom én is!
    Köszi!

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!