8/18/2014

Tessék mondani, unatkozni azt hogy kell?

Régóta nem jelentkeztem, többek között azért, mert nem csak Réka költözik el, hanem én is.  A történet igen hosszú, és bonyolult. Eddig azt hittem, hogy a fejfámra valami ilyesmit írnak majd: Tanulmányait befejezte. Hát nem, végrendeletben meghagyom, hogy a sírfeliratom ez legyen: Végleg elköltözött. 
Szóval augusztus 20-án nagy, állami költözést csapunk. Augusztusban ezek várnak még rám:  lemegy az OKJ-s képzés maradék 28 órája, még megyek egy mentálos konfeneciára is. Persze dolgozom is full time-ban, és ma is, és holnap is pakolok, és takarítok a jelenlegi albiban, majd a hét második felében az új albiban takarítok és ott pakolom ki a cuccaimat.  És hipp-hopp itt lesz a szeptember, amikor is képződök ezerrel, lesz új kollégám, szerettem volna augusztusban befejezni a szakdolgozatomat, de ez átcsúszik szeptemberre. Ahogy a blogos ajándékok is, amikhez már kiszabtam az alapot, a pillangós-agyas képet megrajzoltattam. Csak időt kérek, hogy be tudja fejezni mindet.
Hímes-tojás lelkemnek igen sok ez a változás, terhelés. Szükségem lenne egy martinire. Vagy egy hét szanatóriumra. Vagy egy olaszországi körútra. Vagy mindháromra, ebben a sorrendben :-)
 
 
 
 

4 megjegyzés:

  1. ismerem a helyzetet, nálunk is e hónap végén költözés, s 2 hónap múlva megint, páromnak új állás, sógoromék költöznek hozzánk, nő a pocakom... változás változás hátán, zajlik az élet, zsúfolt ez az év, mint nálad... de túléljük, sőt jobban jövünk ki belőle!!! s igaz, ne nézz vissza, nem arrafele mész :)

    VálaszTörlés
  2. Hááááát... sok erőt Neked ehhez a sok feladathoz! És igen: abban kell hinni, bízni szüntelen, hogy jobb lesz! :)

    Egyébként unatkozni én sem tudok :-D

    VálaszTörlés
  3. Ismerős a helyzeted... mi is elég sokat költöztünk/költözünk....de minden költözés ez újabb tapasztalat :o) Kitartást!!!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Zsuzsa!
    Mindig szeretek hozzád jönni, mert minden, amiről írsz, olyan emberi és őszinte. És úgy szeretem azt, amit és ahogyan képviselsz! Szerintem nagyon jó, hogy ilyen sok minden történik veled egyszerre, és azért ez jó. Én is szeretem, ha zajlanak az események, de tény és való, hogy nálad aztán nagyon. De tudod, INNEN SZÉP GYŐZNI! És tudom, hogy fogsz is!

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!