7/14/2014

Tervek

Hosszú idő óta szombaton éreztem először, hogy szívesen horgolnék...
 Infinity wrap, ez lesz az őszi főkendőm, a fonalat majd Zsófi festi meg hozzá.
Ez szerelem volt első látásra, a leírását még nem találtam meg (egy facebookos megosztáson láttam, a képet rögtön el is mentettem magamnak).
Sunday shawl, hogy mennyit fogadkoztam, hogy nekem nem kell háromszög alakú kendő... és tessék, ma megláttam egy facebookos csoportban, és már most tudom, elvesztem, tavasszal ez lesz a főkendőm.

Most a Drops lace kendővel küzdünk, már 4x kötöm, persze ugyanazt, mert lebontottam 3 alkalommal. Mert én egy igazi hős vagyok :-D A ti tűiteken mik vannak?

p.s. Mammka, Ajnócska, Palkó nem tudok kommentet írni a blogjaitokon :-(

4 megjegyzés:

  1. Az az első kép nagyon nagyon tetszik,

    ....csak nem tudom, a 7-es buszon mennyire lenne praktikus
    azzal a rőzsenyalábbal :)))

    VálaszTörlés
  2. Mindegyik nagyon szép, de az első fantasztikus! Pont ilyen fonalat fogsz kapni???

    Jelentem, nincs gond, nálam rendszeresen hagysz kommentet... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. O, ez jó hír...amikor felugrott a panel, mindig eltűnt, amikor az elküld gombra kattintottam...

      Törlés

Minden vélemény számít!