4/24/2014

Magabiztosan


3 megjegyzés:

  1. Nekem erröl most az jutott eszembe, hogy amikor gépezek, akkor ne azon rágjam magam, hogy mi mindent kellene HELYETTE csinálnom, hanem teljes szívvel belevetve magam élvezzem, és ha KÈSZ vagyok vele (mert mindennek megvan a maga ideje) akkor nyugodt szívvel álljak fel és kezdjek bele másba. Köszönöm a megerösítést!

    VálaszTörlés
  2. Nekem meg az jutott eszembe, hogy csaknem egy éve sikerült úgy meginognom valamit csinálás közben, hogy elesve eltörtem a bordáimat... :)
    Persze értem én, hogy nem erre gondoltál! - egyébként nagyon tetszik a gondolat!

    VálaszTörlés
  3. Tavaly, a mentálos konferencián tudatosult bennem, hogy sokan annyira meg akarták örökíteni a pillanatot, hogy mindig kattogtattak... ezért maradtak le sokmindenről. Nem értem, miért akarok folyton egy másik pillanatban lenni....?

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!