5/25/2012

Ajándék, emlék, szezon

A héten levelet kaptam, ajándékok voltak benne: ez a mosogatórongy 
(szerintem olyan szép, sajnálnám elmosogatni, ezért poháralátétnek használom) és egy ilyen színű is  
(amit edényfogónak használok majd, mert ez is túlságosan szép). És volt még egy doboz kávés süti is a nagy borítékban. Annyira finom volt, hogy elmondani sem tudom, ha szeretnétek megsütni, a receptet itt találjátok!
A képeket Rita blogjáról vannak, mert nincs még mindig fényképezőgépem :-(

Tegnap a  fényképeimet rendezgettem, és ámuldozva néztem a képeimet. A 2-3 évvel ezelőtti nyaralás emlékei olyan távolinak tűnnek. Legkatartikusabb élményem Skagenben (Dánia legészakibb csücske)  volt, ahol a Balti-tenger és az Északi-tenger találkozik. Akkor és ott nagyon rádöbbentem Isten hatalmára és munkájára:


Nem bor, nem sör, még csak nem is pezsgő, mégis remek nyári alkoholos szomjoltó. Mi az? A cider az :-) A tavalyi nyár nagy felfedezése számomra a cider volt, Helsinkiben ittam először "szideri"t, az idei év nagy felfedezés pedig az, hogy ilyet itthon is lehet kapni :-P Angliában élő ex osztálytársnőm írta: "Tessék vele nagyon vigyázni, alattomos, könnyen az ember fejébe száll. Nálunk a Stronbow a legmenőbb, meg az az eredeti. Itt nagyon sok félét lehet kapni."
Legyen szép a hétvégétek, jó pihenést mindenkinek :-)

7 megjegyzés:

  1. Örülök hogy tetszik:-) Nagyon szeretem én is a cidert, eddig csak Somersbyt ittam, de akkor most megkóstolom a Stronbowt is, remélem, kapok!

    VálaszTörlés
  2. Áldott szép hétvégét kívánok én is Neked! Szépek a "mosogató-rongyaid", én sem használnám annak... :)

    VálaszTörlés
  3. Magyon tetszik a poháralátéted!!! És az edényfogód! :o)
    Cidert néha a Lidl-ben is lehet kapni és valóban nagyon finom...:o)))
    Neked is nagyon szép hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
  4. Én is nagyon szeretem a cidert! A Somersby kissé túl édes, de a Strongbow finom. A G-Robyban néha van Blackthorn is, ráadásul félliteresben!!! :-D

    VálaszTörlés
  5. ja, és lesz Magyar Czider, arra nagyon kíváncsi vagyok!

    VálaszTörlés
  6. de szépeket kaptál :)

    VálaszTörlés
  7. Szerintem is csudálatosakat kaptam és tényleg olyan jó a nedvszívóképessége ezeknek a kötött blokokknak, hogy az egyszínűt törölgetőnek is használom! Nem is tudtam, h Mo-on is ennyire népszerű a cider...persze szinte soha nem iszom csak úgy, alkalom meg kevés van :-)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!