6/29/2011

Olaszosan

Tulajdonképpen már el is felejtem milyen izgatottan várni a postást, kíváncsisággal kinyitni egy borítékot...viszont a héten nagy borítékos levelet kaptam, miről tudtam, hogy jön majd, ezért minden nap nézegettem is a postaládát. Egyenesen Olaszországból jött ez a levél :-) Apróságok voltak a csomagban, de én mégis felbecsülhetetlen kincsnek érzem. Hiszen L. gondolt rám, elment a postára, sorban állt, hogy feladja a levelet, sőt még a képeslapra írt 1-2 sort (idejét nem tudom, mikor kaptam kézzel írott levelet!). Nagyon köszönöm még egyszer, hogy gondoltál rám!


Kolléganőm a családjával  a Garda-tónál nyaralt egy hetet. Tőle kaptam Sorini csokoládét, és egy főzős újságot (amivel ellensúlyozhatom az ellen súlyokat :-)):

És kaptam még 3 kis leander ágacskát is, amit a Garda tó partján metszett le. Ha ügyes leszek, jövő ilyenkor igazi olasz virágzó leanderem lesz!

Irigyelem magamat mindezekért :-)

1 megjegyzés:

Minden vélemény számít!